lauantai 11. helmikuuta 2017

Flunssa - mikä ikävä syy

Äh, meillä ollaan kipeitä. Tai no 2/4 on kipeänä.

Mulla alkoi maanantaina jäätävällä kurkkukivulla ja vaikka muuten olo on ollut mitä mainioin, niin töissä tytöt "pakotti" mut lääkäriin, et jos se on kuumeeton angiina. 
Mulla ei ikuna (ainakaan siis niin kauan kun itse muistan) oo ollu angiinaa, joten olin ihan varma et ei oo nytkään eikä ikinä  tuleekaan. :D
Oikeassa olin ja lääkärin soittaessa minulle tulokset,  kommentti oli tää (valitan sekavuutta mutta en muista niitä hienoja nimiä ja tälläseltä se kuullosti mun korvaan): "viljely tulokset tulivat ja ei ole streptokokki släbäslää, vaan virusperäinen eli ei antibioottia. Kiitos kuulemiin ja voi hyvin!"
No tolla lääkärin käskyllä kurkkukipu ei lähtenyt vaan otti kaveriksi viikolla vielä pikku nuhan. Joten salille meno jäi tältä viikolta kokonaan, syvä huokaus! 
Mut karu fakta on, että kipeänä ei treenata. Joskus luin että pikku tukkoisuus aamuisin ei oo niin justiinsa, mutta jos sulla on flunssa ja kipuja on hartialinjan yläpuolella - jätä sali väliin. Tolla mä oon nyt sit menny viimiset vuodet. Tiedä sit oonko toiminut oikein vai väärin. :D

Onneksi kävelylenkit Miiman kanssa ei oo koskaan kiellettyjä.

No nälkä kasvaa syödessä ja viikon lepo on tehnyt hyvää joten koska enää ei ole kurkku kipeä ja nenäkin on vaan aamuisin tukossa, niin huomenna lähtee taas!

Ainut miinus on, että nyt toinen mineistä on kuumeessa. Joel perjantai-iltana alko pärskimään ja pe-la yö valvottiin yskän takia. 




Joutunen turvautumaan anoppi-korttiin, jotta huomenna salille pääsen (siihen onneksi riittää kahvin keitto ja anopille joku pulla). ;)

Nyt taidan lähteä laittaa vähän lisää kasvis, nappaan vitamiinit ja rupean miettii mitä ton pikkumiehen kanssa voisi keksiä, koska Adelehan pääsee tänään katsomaan Elsaa ja Annaa Disney on ice esitykseen. Jotain spessua Joelille pitäs keksiä, mut mitäpä keksit, jos kuumetta on (toim.huom. että virtaahan Joelissa on kuin pikku kylässä).... 

No kahtotaan mitä päivä tuo tullessaan ;)

-Karoliina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti