maanantai 6. helmikuuta 2017

Siis paljon mun pitää oikeen syödä?

Musta tuntuu, että mä syön koko ajan! :D

Muistan vielä, kun aloitin ekan kerran ruokavalio+treeni combon (ihanan Tytin avustuksella). Mulla oli joka ilta hirvee nälkä ja mä "itkin" Tytille, et voinko syödä jotain vielä. 

Nyt siitä on aikalailla 2v ja oon tässä välissä ollu välillä tiukempi itselleni ja välillä sit taas ns.cheatmeal every day- meiningillä. Kuitenkin tässä nyt kk taas ruokavaliota noudattaneena tuntuu kuin tätä ois tehnyt aina. Mutta muutama ero on menneisiin:
- mulla ei ole nälkä, paitsi noin puoli tuntia ennen ruokailua
- mun ei tee mieli mitään herkkuja, tää oli yllätys koska sokerikoukku voi olla oikeesti tosi vaikee
- iltasin rahka/protskupannari setti on riittävä, ei tarvii ees miettii muuta.
- mun motivaatio kasvaa vain syödessä


Plus siis kun tekee ruoat valmiiksi, niin kyllä on elämä helpompaa. Mun ei tarvii stressata muusta ku minien syömisestä ja että niiden ruoka vaihtelee. Välillä kyl tuntuu, et noi söis mieluusti samaa ku minä. :D 

Perus settiä on et teen muutamaksi päiväksi aina sapuskat valmiiksi. Raaka-aineet vaihtuu sit sopivasti parin päivän välein, niin ei Tuu sit vahingossakaan ns.tylsistymistä. Lisäksi oon antanut itselleni luvan, et vkonloppuna voi pitää vapaa syönti päivän. Tosin viime vkonloppunakin huomasin syöväni ihan ku arkenakin eli taitaa tuo tulla jo selkärangasta. 


Aamulla iski paniikki ku raejuusto oli loppu, niin kokeilkaas rahka+kaurapuuro+banaani settiä - ei ehkä paras makuelämys, mut kyl se nälän vei. :D

-Karoliina 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti