tiistai 9. toukokuuta 2017

Salihiljaisuus

"Juha88,vahinko,älä droppaa mun tunnelmaa, bandana...."

Eli mun salihiljaisuus on sitä, et napit korviin ja keskitytään tekemiseen. Mä en oo koskaan ollu sellai "seurustelija" salilla, vaan teen ehkä paremmin ku oon yksin. Piiskuria mukana ei tietty tähän lasketa. 

Tällä hetkellä treenien ajan mun korvissa soi suomimusa. Mä oon keränny lempibiisit yhteen ja tiedän et takuu varmasti tuun niistä hyvälle tuulelle ja jaksan pari toistoa lisää.

Noista biiseistä tulee myös mieleen viime vuoden tammerfest. Se on mun kesän yks huippukohtia! Sinne mennään tyttöporukalla ja vkonloppu pidetään aamusta iltaan hauskaa. No kohta sekin jo tossa ihan nurkan takana. :)

 
Mut nyt mä peräänkuulutankin muiden sali biisejä. Mikä on se paras biisi? Tai mikä on se biisi, minkä voimalla sä jaksat ne koko treenin vikat toistot?

Sit on erikseen tietty jäähdyttely biisit... Täytyis keksii pari hyvää, niin sais aina vähän huollettua kehos treenin päätteeksi. Ideoita? 

-Karoliina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti